היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי
היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי

מדיניות משלוחים 

שיטת משלוח

זמן אספקה

עלות משלוח להזמנות מ 700 ₪ ומעלה

עלות משלוח להזמנות מתחת 700 ש"ח

חברת שילוח

שליח עד הבית

 

 

זמני אספקה בערים מרכזיות – עד 4 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף.

 

זמני אספקה בשאר חלקי הארץ לרבות יישובי רמת הגולן, בקעת הירדן, מעבר לקו הירוק, גבול הצפון, ים המלח, אילת והערבה – עד 6 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף.

 

בתקופות שקודמות לחגי ישראל ובמהלכם, יתכנו עיכובים בזמני ההפצה.

 

שימו לב: במידה והלקוח לא יהיה בבית במועד שתואם עם השליח, יתואם מועד נוסף והלקוח יחויב בדמי משלוח.

 

חינם

40 ₪

 

לקוח המבקש שילוח לאילת, הערבה, וים המלח יחויב בעלות שילוח כפולה.

 

YDM

איסוף מנקודת חלוקה

 

 

זמני אספקה בערים מרכזיות – עד 4 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף.

 

זמני אספקה בשאר חלקי הארץ לרבות יישובי רמת הגולן, בקעת הירדן, מעבר לקו הירוק, גבול הצפון, ים המלח, אילת והערבה – עד 6 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף.

 

בתקופות שקודמות לחגי ישראל ובמהלכם, יתכנו עיכובים בזמני ההפצה.

 

שימו לב: חבילות ממתינות בנקודת החלוקה 7 ימי עסקים ולאחר מכן מוחזרות לשולח.

לא תתאפשר המתנה של שליח בכתובת האיסוף.

 

חינם

20 ₪

 

לקוח המבקש שילוח לאילת, הערבה, וים המלח יחויב בעלות שילוח כפולה.

 

YDM

איסוף עצמי

ניתן להגיע לאסוף ממשרדי החברה ביקנעם ללא עלות ובתיאום טלפוני מראש, בטל.
1-700-700-309
כתובת לאיסוף: הום סקינוביישנס בע"מ, בית תבור 1, פארק הייטק דרום, יקנעם, קומה 3.

 

ללא עלות

ללא עלות

איסוף עצמי

 

 

שאלות נפוצות

איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

למעקב אחרי המשלוח, לחצו על הקישור במסרון שקיבלתם מחברת השילוח.

כיצד מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?

עם איסוף החבילה על ידי חברת השילוח, יישלח ללקוח מסרון עם מספר שטר מטען וקישור למעקב.

מה קורה עם החבילה במידה ולא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

במידה ואינכם נמצאים בבית במועד שתואם, אנו ממליצים לדבר עם השליח ולתאם מועד הגעה נוסף (חלופי). אנו ממליצים לא לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל – המכשירים יקרים וגניבים. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ואו אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?

בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה ביותר עבורכם, בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלו מסרון המודיע מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה.
יש לאסוף את החבילה תוך שבוע (7 ימים) מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר החבילה למחסני החברה.

האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00  בטלפון 1700700309. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד, ומעוניינים לשנות את שיטת המשלוח, ניתן לפנות לשירות לקוחות עד השעה 10:00 בבוקר שלמחרת.

נגישות

אנחנו פה בשבילכם!

אם אתם צריכים יעוץ, ליווי, תמיכה,
או מחפשים את המתנה הנכונה –
אנחנו כאן כדי לעזור.

שירות לקוחות:
1-700-700-309
ראשון – חמישי
08:00-17:00

[email protected]