היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי
היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי

מדיניות ביטולים והחזרות

ביטול עסקה

לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות באתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.

ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את פרטי הקשר שלו, את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל ואת פרטי כרטיס האשראי – במידת הצורך.

אנו מתחילים בתהליך אספקת המשלוח באותו יום בו נעשתה ההזמנה כדי לספק ללקוחותינו מוקדם ככל האפשר. אם החלטת לבטל את ההזמנה שביצעת, אנא עשה זאת מיד. אנו מצידנו נעשה כמיטב יכולתנו לעצור את המשלוח לפני צאתו. עם זאת, איננו יכולים להתחייב כי ההזמנה תבוטל. כדי לבצע ביטול הזמנה, התקשר באופן מיידי למספר שירות הלקוחות שלנו,  בטלפון 1-700-700-309.

נוהל החזרת מכשיר

אם רכשת מכשיר מחברת הום סקינוביישנס בע"מ, ואתה מעוניין להחזיר אותו, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו וקבל מהם אישור החזרה במייל או בווטסאפ, לאחר הצגת חשבונית רכישה. ההחזרה חייבת להתבצע עד 14 יום מתאריך אישור ההחזרה על ידי החברה, אחרת ייגבו 20% מערך המוצר כדמי טיפול.

עליך להחזיר את המוצר סגור ובאריזתו המקורית, אחרת לא תוכל לקבל זיכוי. אנו מציעים לך לבטח את המשלוח, מאחר וכל נזק שיגרם למכשיר תוך כדי משלוח ליצרן הום סקינוביישנס בע"מ , או לספק אחר, לא מכוסה על ידי האחריות שקיבלת עם רכישת המוצר. בנוסף, כדאי להשתמש בשיטת שילוח שניתנת למעקב כדי שתוכל לוודא שהמכשיר הגיע ליעדו.

דמי ביטול

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני האתר), לא יחויב בדמי ביטול. ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר), יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם + דמי משלוח. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.

במקרה של ביטול, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את החלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב וככל שהלקוח שילם דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה.

כל החזר כספי על ביטול רכישה באתר יועבר לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.

אם הרכישה בוצעה באמצעות העברה בנקאית, החברה תזכה את הלקוח באמצעות המחאה בנקאית.

אין בזכותו של לקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

החלפת מוצר פגום

במקרה של מוצר שהגיע ללקוח פגום, חברת הום סקינוביישנס בע"מ תבדוק את המכשיר, ואם יימצא פגם שהוא באחריות החברה, הום סקינוביישנס בע"מ תחליף את המוצר הפגום במוצר תקין, ללא חיוב נוסף ללקוח וללא דמי משלוח. הלקוח יתבקש להציג חשבונית רכישה ויתואם מועד לאיסוף המוצר מבית הלקוח. המוצר יגיע לחברה וייבדק על ידה. לאחר אישור, יקבל הלקוח מוצר חדש זהה. הלקוח מתבקש לא להשתמש במוצר הפגום ולהחזירו כפי שהוא עם אריזתו המקורית.

קניה מצד שלישי

אם רכשת מכשיר מצד שלישי שאינו חברת הום סקינוביישנס בע"מ, עליך לתאם את ההחזרה עם אותו צד שלישי, וזאת בהתאם למדיניות ההחזרה שלו. ישנם מפיצים שונים המציעים מדיניות החזרה משלהם. אנא ודא מהי המדיניות לפני ביצוע הקניה. חברת הום סקינוביישנס בע"מ לא תקבל החזר מכשירים שלא נרכשו דרכה.

נגישות

אנחנו פה בשבילכם!

אם אתם צריכים יעוץ, ליווי, תמיכה,
או מחפשים את המתנה הנכונה –
אנחנו כאן כדי לעזור.

שירות לקוחות:
1-700-700-309
ראשון – חמישי
08:00-17:00

[email protected]