היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי

עמוד הביתבלוגהסרת שיער פנים בעזרת מכשיר HPL כשהעור נוטה לאקנה

1-screen-shot-2021-01-18-at-12-36-46@3x
1-screen-shot-2021-01-18-at-12-36-46@3x

הסרת שיער פנים בעזרת מכשיר HPL כשהעור נוטה לאקנה

29/09/2020

טיפול באקנה יכול להיות חוויה מתסכלת מאוד אם האקנה נוטה להתלקח דווקא כשאתם רוצים לבצע הסרת שיער באזורים הפגועים. הבחירה בשיטת הסרת השיער היא קריטית, כי יש שיטות שעלולות להחמיר את האקנה ולגרום להתלקחויות תכופות יותר או אינטנסיביות יותר.

טיפול באקנה יכול להיות חוויה מתסכלת מאוד אם האקנה נוטה להתלקח דווקא כשאתם רוצים לבצע הסרת שיער באזורים הפגועים. הבחירה בשיטת הסרת השיער היא קריטית, כי יש שיטות שעלולות להחמיר את האקנה ולגרום להתלקחויות תכופות יותר או אינטנסיביות יותר.

איך תיפטרו מהשערות המטרידות על עור שנוטה לאקנה, תוך הימנעות מהפוטנציאל של התלקחות אקנה? לפני כל הסבר אחר, יש שני דברים שחשוב לדעת:

  • במצב של אקנה פעיל אסור להשתמש במכשיר HPL לטובת הסרת שיער פנים. גם לא בכל מכשיר אחר מבוסס אנרגיית אור כמו לייזר ו IPL.
  • לעיתים קרובות, מי שסובלים מאקנה נמצאים במצב יותר הורמונלי. כלומר, המערכת ההורמונלית שלהם סוערת יותר. הסרת שיער פנים איטית בהרבה מהסרת שיער גוף ובמקרה של נטייה לאקנה היא יכולה להיות איטית מאוד.

אם יש לכם אורך רוח, אנחנו ממליצים לטפל קודם באקנה. אחרי התייצבות, מומלץ לערוך טסט הסרת שיער פנים באמצעות מכשיר מבוסס טכנולוגיית HPL כדי לבדוק את ההשפעה שלו על השיער והעור. אם הכל כשורה, אפשר להתקדם לתכנית טיפולים ועדיין לקחת בחשבון כל הזמן שאם האקנה הופך פעיל – עוצרים את טיפול הסרת השיער עד שהאקנה נרגע.

במקביל לאזהרות, לטיפול הסרת שיער פנים בטכנולוגיית HPL יש יתרונות ברורים עבור בעלי עור הנוטה לאקנה. כדי להבין את היתרונות, חשוב להבין תחילה מהו אקנה ואילו גורמים מובילים להתפרצויות והתלקחויות.

מהו אקנה בדיוק?

בפשטות, אקנה הוא מצב עור שגורם להופעת פצעונים, גירוי ושינויי צבע עור כתוצאה מכך שנקבוביות העור נסתמות בשומן ותאי עור מתים. אקנה שכיח ביותר בקרב בני נוער, אך הוא יכול להתרחש בגילאים מבוגרים.

ראשים לבנים, נקודות שחורות ופצעונים, הם ההיבט המוכר ביותר של אקנה, ולמרות שכולם דומים מאוד, ישנם כמה הבדלים ביניהם.

 

  • ראשים לבנים נוצרים קרוב לפני השטח של העור. הם מכוסים לחלוטין בחומרים הסותמים את הנקבובית, מה שגורם למוגלה הלבנה ולבקטריה הנמצאים מתחת לפני העור להופיע כנקודה לבנה בראש בליטה.
  • נקודות שחורות דומות לראשים לבנים, אך נוצרות כאשר הנקבוביות אינן סתומות לחלוטין ומאפשרות לבקטריה לבוא במגע עם אוויר. המגע עם האוויר משנה את מראה הבקטריה לשחור.
  • פצעונים מתפתחים בדרך כלל מראשים לבנים ונקודות שחורות. – פצעונים הם נקבוביות מודלקות ונפוחות משומן וגידול בכמות הבקטריה. הדלקת גורמת לפצעונים להיות רגישים יותר למגע. בנוסף, פצעונים מלווים לעיתים קרובות באדמומיות על פני העור.

כל אלה נמצאים לרוב באזורי העור הנוטים להיות שמנים יותר כמו המצח, האף, הסנטר והלחיים. אזורים אחרים בהם עשויים להיווצר פצעונים, ראשים לבנים ונקודות שחורות כוללים את בית החזה, הכתפיים, הגב והזרועות.

אקנה יכול להיות תופעה מתסכלת, מביכה משהו ודורשת התמודדות, אך ברוב המקרים מדובר במצב זמני שניתן לנהל. הטיפול כולל שגרות ניקוי והיגיינה מתאימות תוך שימוש במוצרים המותאמים לעור הנוטה לאקנה. אולם במקרים חמורים יותר, אקנה יכול להיות ממושך, אינטנסיבי או נרחב יותר, ועשוי לדרוש טיפול בתרופות מרשם. זאת על מנת לטפל ביעילות בגורמים לתופעה ולהפחית את חומרת הסימפטומים ותדירותם.

מדוע אקנה מופיע בתדירות גבוהה או קשה יותר אצל אנשים מסוימים?

ישנם גורמים רבים המשפיעים על מידת החומרה, התכיפות ומשך תופעת האקנה. חלק מגורמים אלה כוללים הרגלי היגיינה, בעוד שאחרים קשורים בסוגי החומרים בהם משתמשים כדי לנקות את העור. חלק מהסבונים המשתמשים לניקוי פנים מכילים כימיקלים קשים יותר העלולים לייבש את העור ולהפשיט אותו מיסודות המגן הטבעיים שלו, מה שעלול לגרום לאקנה להחמיר.

גורמים נוספים לכך שאקנה חמור יותר אצל אנשים מסוימים קשורים ברמות ההורמונים בדם. זו הסיבה שבגללה בני נוער חווים אקנה לעיתים קרובות יותר ממבוגרים. בנוסף, ישנם גם אנשים שיש להם נטייה גנטית להתפתחות אקנה וככזו היא עלולה להיות נפוצה יותר בקרב משפחות מסוימות.

כיצד יכולות חלק מהשיטות להסרת שיער להחמיר אקנה?

בשל העובדה שאקנה יכול להתפתח די מהר על עור מגורה, שכיח מאוד ששיטות הסרת שיער מסורתיות כמו גילוח, שעווה ואפילציה גורמות להתלקחות של אקנה. גילוח נוטה לייבש את העור, וגורם לעודף תאי עור מתים. לכן הוא גם גורם לעלייה מהירה בייצור השומן כמנגנון ריפוי והגנה על עצמו.

שעווה ואפילציה הן שיטות אגרסיביות לחילוץ פיזי של כל השיער מהשורש, ועלולות לגרום לזקיקים להתנפח. זקיק נפוח מועד לאיסוף לכלוך, שומן וחיידקים יותר מזקיק שאינו נפוח, מה שעלול להוביל לנקבוביות סתומות.

בהתחשב בתדירות שבה יש להתגלח על מנת לשמור על המראה הרצוי, והאופי התוקפני של שעווה ואפילציה על העור, שיטות הסרת שיער מסורתיות אלו יכולות להגביר משמעותית את התופעות הקשורות לאקנה, ולהקשות על טיפול יעיל.

מהו הפתרון הטוב ביותר להסרת שיער בטוחה אם יש לכם עור שנוטה לאקנה?

למרבה המזל קיימות שיטות חדשות יותר להסרת שיער, המציעות גישה יעילה יותר, בטוחה והרבה יותר עדינה. מכשירי HPL להסרת שיער משתמשים בהבזקי אור ממוקד בכדי לכוון ישירות לשורש השערה, ובכך למזער את ההשפעות על העור שסביבה. התוצאה היא עור חלק יותר והפחתת שיער לצמיתות.

הבזקי האור הנוצרים על ידי מכשיר HPL נספגים בשיער ויוצרים חום המגיע לתוך שורש השערה. לאחר מכן מועברת אנרגיית חום זו לתאים הנמצאים בזקיק השערה ואחראים לצמיחת השיער. החום גורם לכך שהזקיקים אינם מסוגלים יותר להצמיח שיער חדש. כתוצאה מכך השיער פוחת לצמיתות.

HPL היא שיטה להסרת שיער שאינה שוחקת או מגרה את העור. היא אינה מסתמכת על כימיקלים, תלישה פיזית או חיתוך השיער. זמן לא רב לאחר סיום כל טיפול ב HPL, השערות נושרות באופן טבעי מהזקיקים, ולכן אין צורך בשפשוף, תלישה או כל שיטה פיזית אחרת להשלמת התהליך.

זה לא סוד שמכשירי HPL להסרת שיער של Silk’n ידועים ברחבי העולם כמכשירים המספקים תוצאות יוצאות מן הכלל. כשמדובר בהפקת המרב מהסרת שיער בשיטת HPL, עדיף להשתמש במכשירי ה HPL הטובים והמתקדמים ביותר – Silk’n Infinity ו Silk’n Flash & Go Freedom.
העיצוב המיוחד והחדשני מאפשר הסרת שיער בטוחה בבית, בפחות זמן, ללא גירוי או אי נוחות – מה שהופך אותם לפתרון האידיאלי עבור אנשים החווים קושי בהסרת שיער בשל נטייה לאקנה.

Silk’n Infinity משלב אנרגיה גלוונית המשפרת את יעילות הטיפול להסרת שיער. אנרגיה גלוונית זו מועברת אל העור באמצעות אלקטרודה הנמצאת על קצה המכשיר, ומסייעת בפתיחה עדינה של נקבוביות העור כדי לאפשר להבזקי האור להגיע ביעילות רבה יותר עד לבסיס שורש השיער. שילוב אנרגיית האור והאנרגיה הגלוונית עוזר להימנע מאי נוחות ומגירויים פוטנציאליים העלולים לגרום להתלקחות של אקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

אנחנו פה בשבילכם!

אם אתם צריכים יעוץ, ליווי, תמיכה,
או מחפשים את המתנה הנכונה –
אנחנו כאן כדי לעזור.
שירות לקוחות: 09-777-1414 09-777-1414 ראשון – חמישי 09:00-17:00 contact@silkn.co.il