היי, כייף שבאתם, אנחנו כאן כדי שתרגישו יופי

עמוד הביתבלוגהסרת שיער פנים בטכנולוגיית HPL – כל מה שאת צריכה לדעת

סילקן פלאש אנד גו פרידום - מכשיר ביתי להסרת שיער
סילקן פלאש אנד גו פרידום - מכשיר ביתי להסרת שיער

הסרת שיער פנים בטכנולוגיית HPL – כל מה שאת צריכה לדעת

29/09/2020

שיטות הסרת שיער פנים

השיטה הנפוצה ביותר להסרת שיער היא גילוח, אך היא לא מתאימה לנשים. שיטה נוספת, היא מריטה. בזמן ששימוש בפינצטה למריטות גבות הוא אמצעי סביר, לא תפגשו אישה שמורטת שיער פנים בשיטה הזו באופן קבוע. זה כואב, לוקח הרבה זמן, דורש התייחסות יומיומית ועלול לגרום נזק לעור. במקום פינצטה יש מי שמשתמשות בחוט, קפיץ, סוכר או שעווה. כולן שיטות נפוצות, כואבות במידה כזו או אחרת ודורשות תחזוקה קבועה. יש נשים שמנסות להסתיר שיער פנים על ידי הלבנה, תכשירים לעיכוב צמיחת שיער, קרם הסרת שיער ועוד שיטות כימיות העלולות לסכן את העור והן לא אפקטיביות ברמה שאנחנו מחפשות. כשמדובר בהסרת שיער פנים, השיטות היעילות ביותר הן אלה שמשבשות את צמיחת השיער וגורמות להפחתת שיער פנים לצמיתות.


הסרת שיער פנים באמצעות טכנולוגיית –
Home Pulsed Light™ (HPL)

הכירו את טכנולוגיית (™Home Pulsed Light (HPL של Silk’n המוגנת בפטנט. זו טכנולוגיה המשלבת אנרגיית אור, כמו בטכנולוגיית IPL ואפקט אקוסטי ייחודי. השילוב מספק את התוצאה הרצויה: נשירה טבעית של השיער ונטרול זקיקי השיער, ברמות אנרגיה שהן יותר בטוחות לטיפול ומתאימות לשימוש ביתי.

בזמן הטיפול, המכשיר משחרר הבזקים של אנרגיה אופטית המועצמת על ידי האפקט האקוסטי. האור נספג בפיגמנט השערה, והופך לחום המנטרל את זקיק השערה. העור והרקמות שמסביב נותרים ללא שינוי. התהליך הוכח כיעיל ובטוח לאורך כ – 25 או 30 שנים של שימוש ברחבי העולם והוא נחשב כיום לדרך המוצלחת ביותר להשיג תוצאות משמעותיות. רוצים לדעת עוד? קראו את איך עובדת טכנולוגיית (™Home Pulsed Light (HPL.

לפני שימוש במכשיר הסרת שיער פנים מבוסס אנרגיית אור כדאי לערוך טסט הבודק התאמה

כשמדובר בהסרת שיער פנים, בכל שיטה, אזור הפנים מציב אתגרים משל עצמו. נדרשות תשומת לב וסבלנות כדי להגיע לתוצאות מיטביות. כל שיטת טיפול מתאימה יותר לנשים מסוימות מאשר לאחרות. עדיין, שיטות טיפול מבוססות אנרגיית אור – כמו לייזר, IPL ו HPL – הן הטובות ביותר בהשוואה לשיטות אחרות. עם זאת, יש נשים שהטיפול מעודד אצלן צמיחת יתר של שיער:

  • נשים החוות שיעור יתר כתוצאה מבעיה הורמונלית או שינויים הורמונליים משמעותיים.
  • נשים בגילאי המעבר שעשויות לחוות גידול יתר של שיער באזור הסנטר.

לכן, כדאי לערוך טסט לפני שנכנסים לתכנית טיפולים. הדבר נכון במיוחד לנשים בגיל המעבר ונשים  הסובלות מבעיות הורמונליות או שיעור יתר.

איך עורכים טסט במכשיר HPL?

את הטסט עורכים במקום נסתר ובקנה מידה קטן. אם אפשר, על שערה אחת. בפנים אנחנו לא מגלחות את השיער לפני הטיפול. במידה והשערה ארוכה אנו נגזור אותה עם מספרים לאורך של מ”מ אחד.

  • לנשים החוות שיעור יתר – אנחנו מציעים לעשות טסט באזור הפאה. בחרי אזור פנימי של הפאה ושגרי הבזק אחד בלבד.
  • לנשים בגיל המעבר – לסנטר אין אזור נסתר. לכן אנחנו מציעים לערוך את הטסט עם מנורת הפנים של Silk’n (פרסיז’ן), לאתר שערה אחת ולשגר הבזק אחד בלבד.

כעבור כשבועיים אנחנו בוחנות את התגובה. במידה ואנחנו רואות שלא הייתה צמיחה של שערה/שערות נוספות באזור הטסט, נחזור שוב על ההבזקה, נמתין שבועיים ונצפה בתוצאות. אם אחרי שבועיים אין צמיחה נוספת, את יכולה להשתמש במכשיר להסרת שיער פנים.

אם צמחו שערה/שערות נוספות, כנראה שטיפול הסרת שיער פנים באמצעות אנרגיית אור אינו מתאים לך. במקרה הזה אנחנו מציעים לך לנסות טיפול באפילציה.

מה מבדל את המכשירים של Silk’n ממוצרים אחרים הקיימים בשוק?

זה לא סוד שמכשירי HPL להסרת שיער של Silk’n ידועים ברחבי העולם כמכשירים המספקים תוצאות יוצאות מן הכלל. העיצוב המיוחד והחדשני מאפשר הסרת שיער בטוחה בבית, בפחות זמן, ללא גירוי או אי נוחות – מה שהופך אותם לפתרון האידיאלי עבור נשים וגברים כאחד.

 Silk’n Infinity / Silk’n Flash&Go Freedom

בנוסף לטכנולוגיית ה HPL המוכחת שהפכה את Silk’n למפורסמת, Silk’n Infinity משלב אנרגיה גלוונית המשפרת את יעילות הטיפול להסרת שיער. אנרגיה גלוונית זו מועברת אל העור באמצעות אלקטרודה הנמצאת על קצה המכשיר, ומסייעת בפתיחה עדינה של נקבוביות העור כדי לאפשר להבזקי האור להגיע ביעילות רבה יותר עד לבסיס שורש השיער. שילוב אנרגיית האור והאנרגיה הגלוונית ממקסם את תוצאות הטיפול.

Silk’n Flash & Go Freedom ייתן לכם את אותן תוצאות מעולות של טכנולוגיית ה HPL במכשירי Silk’n – עם שטח כיסוי יותר גדול לכל הבזק – 4 סמ”ר ומנורות נשלפות, המכשיר מתאים לטיפול לכל המשפחה.

עכשיו הזמן לחוות את הייחודיות של מוצרי Silk’n. באמצעות Silk’n Infinity או Silk’n Flash & Go Freedom תקבלו את תוצאות הסרת השיער הרצויות לכם, בבטחון מלא, בפשטות ויעילות ללא גירוי או אי נוחות. שימו בצד את כלי הגילוח ורצועות השעווה וגלו את טכנולוגיית ה IPL במוצרי Silk’n!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

אנחנו פה בשבילכם!

אם אתם צריכים יעוץ, ליווי, תמיכה,
או מחפשים את המתנה הנכונה –
אנחנו כאן כדי לעזור.
שירות לקוחות: 09-777-1414 09-777-1414 ראשון – חמישי 09:00-17:00 contact@silkn.co.il